Wednesday 18 January 2017

LIFE...

Life is suck actually. Sometime i realize yg aku cuma hidup untuk bahagiakan orang lain je sampai abaikan kebahagiaan diri sendiri. Kau biar orang sakit kan kau, siapa je yang boleh hargai apa yang kau buat. Bila susah baru diaorang nak cari kau. Bila senang, senang jugak lah diaorang hina, kutuk kau. Kadang-kadang aku dapat rasa apa yang bapak rasa dulu.. mesti hidup dia rasa gelap je kan tanpa sokongan orang sekeliling.. and now aku dah rasa semua tu.. sakit sangat.. bila kau bersusah payah bahagiakan orang lain tapi diri kau sendiri yang sakit. Bila dah dikongsi cerita dengan pasangan sendiri tapi kena hina kena maki balik. Sakitkan rasa dia. Baik aku diam & perhatikan je semoga Tuhan sentiasa ada dengan aku. Aku still tunggu bila bapak nak datang ambil aku ikut dia sekali ya? Mesti tenang kan dekat sana..

No comments:

Post a Comment